PitaPata Dog tickers

8 listopada 2009

Jeszcze chwila ...

..., bo goldenkowy obrazek już się powolutku zbliża do końca. A wraz z tą chwila pytanie, co dalej z tym obrazeczkiem zrobić.


Początkowy plan zakładał szycie poduszki. Miała być do kompletu z posłaniem. Ale teraz to już sama nie wiem, czy to dobry pomysł...

Co do samego obrazka, to nie byłabym sobą gdybym w schemacie nic nie zmieniła. No więc wprowadziłam pewne "ulepszenia". Pierwsze i podstawowe, zmieniające nieco charakter obrazka to kolory użytej muliny. W oryginale podana została mulina w odcieniach szarości, ja natomiast stwierdziłam, że sepia będzie odpowiedniejsza do złotego retrieverka. I chyba wyszło na dobre. A po drugie to przyglądając się wzorowi przy schemacie doszłam do wniosku, że ten pies wygląda, mimo nazwy, bardziej jak labek. W związku z czym postrzępiłam mu nieco (w miarę możliwości) uszy.
No i teraz wygląda prawie jak moj Kanduś



Pozdrawiam
Ania
~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz